malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Blått

Bebisshopping Permalink0
Har insett att mina inlägg blir väldigt korta här, men det får vara så för jag hinner helt enkelt inte med. Känner ändå att jag verkligen vill uppdatera så att jag har nånting att kolla tillbaka på i framtiden. Mitt lilla intresse jag har med att köpa/sälja barnkläder rullar på. Får faktist in så pass mycket pengar att jag redan har fyllt upp barnens sommargarderober (hyffsat iallafall). Ida behöver nån sommarsandal och kanske nån mer kortärmad+shorts. I vår/sommar kommer jag klä barnen i blått, gult och såklart lite rosa. Grejen är att Andreas har klagat på att barnen alltid har på sig FÖR mycket rosa... Därför tänkte jag satsa på andra färger i vår. Skittöntiga "problem" man har va? Vilka färger det är på kläder hit och dit. Man får vara tacksam så länge problemen inte är större än så. Men det är ju SÅ roligt! Att man nu kan köpa likadana kläder till tjejerna och matcha är ännu roligare.  (null)

(null)

Till top