malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Tillbaka till verkligheten

min vardag Permalink0
Japp lite så känns det nu när den svenska sommaren har börjat visa sitt rätta jag. Man blir ju lite nojig att sommaren ska vara "över", men den borde ju inte ens ha börjat (kan man hoppas). Ja nu går Ida sin sista vecka på förskolan innan den riktiga semestern börjar. Lite synd kan jag tycka då hon verkligen har tyckt förskolan har varit rolig på sistone. Det har knappt varit så man fått med henne hem och det känns bara skönt!  (null)
Vad ska vi hitta på i sommar då? Ingenaning faktiskt.  Förmodligen blir det ett par mindre "resor" här i Sverige. Men vad vet vi inte än. Kom gärna med förslag om ni har några! Idag efter förskolan så åkte vi och fikade på Erikslund. Skönt ibland faktiskt när man får lite tråkigt. Ida älskar att leka i deras lilla "lekland" som finns på garageplanet. Vi har även köpt jordgubbar som vi ska smaska i oss nu när barnen har somnat. Jag är så nöjd för igår fyndade vi en barnvagn som jag hittade på en köp och säljsida på Facebook. Tänkte skriva ett helt inlägg om den imorgon för jag är SÅ nöjd!  (null)
Återkommer imorgon och denna gången ska jag inte glömma bort det. Godkväller
Till top