malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Sol sol och sol

Bilder Ida, Bilder Juni Permalink0
Hej på er! Alltså det var EN MÅNAD sen jag skrev sist. Vädret har ju varit helt sjukt bra den senaste tiden. Det har känts som semester och därför har jag bara försökt vara ute så mycket som möjligt. Vi alla har fått vara friska den senaste tiden (peppar peppar) och Ida har gått på förskolan som vanligt. Andreas jobbar på som vanligt och jag jobbar på här hemma som vanligt. Dock åker jag och jobbar lite "påriktigt" när Ida är på förskolan. Då tar jag ju Juni med mig. Annars så har vi bara försökt vara ute mycket och Ida har fått bada lite i sin farfars pool. I början var hon rädd, men nu är hon hur tuff som helst. Vi har ju undvikit bassänger ganska mycket pga hennes problem med öroninflammationer. Öronen har mått bra på sistone (peppar peppar på den med), så nu törs vi bada.  (null)

(null)
Juni då? Tänk hon blev ett halvår för några dagar sen. Alltså det är ju helt sjukt!? Man ser att hon försöker kräla och börja ta sig framåt nu. Jag har liksom knappt något minne av att hon har varit ett spädbarn? Förstår ingenting. Att hon är gigantisk och väger nästan 10kg och bär storlek 80/86 på kläder gör ju att man glömmer bort att hon varit liten ännu mer. Tänkte att jag skulle njuta mer av en bebis denna gång. Men helt ärligt, man hinner ju inte ens njuta? Älskade små barn, vad fort allt går.  (null)

(null)

Till top