malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Från en till två

Bilder Ida, Bilder Juni, Mammaledigheten Permalink0
Godkväll!! Sitter med en sovande Juni i soffan medans Andreas nattar Ida. Det är en mardröm för mig att försöka natta Ida medans Juni är i samma rum. Det slutar oftast med kaos och att vi alla gråter. Därför är jag väldigt glad att Andreas är hemma mycket så vi kan hjälpas åt. Måste säga att steget från 1 till 2 barn har varit ganska stort. När bara Ida fanns så hade ju den ena Ida och den andra kunde göra iprincip vad den vill.  Nu är det ett barn var att ta hand om. Båda är små och kräver ganska mycket. Dessutom ska man hinna med sina egna behov (det gör man knappt)  och det ska städas, lagas mat och handlas.  Tro mig, jag skulle inte byta ut detta för allt i världen. Både Ida och Juni är riktigt snälla barn, men ändå har vi det lite tufft ibland. De dagarna jag är ensam hemma behöver vi inte ens tala om. Juni sover faktist bra om nätterna fortfarande (TACK OCH LOV). Dock är hon lite svårare att hålla nöjd på dagarna då hon helst av allt vill vara på en.  Kom på nu att jag har ett ergobaby bärsele som jag måste börja använda!! Kanske blir en succé dem dagarna jag är själv hemma. Nu tänkte jag avsluta detta inlägg med en massa BARNBILDER💗 (null)

(null)

(null)
Skojade.. blev inte alls många bilder då mobilen bara krånglar.
Till top