malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

En hobby

Bebisshopping Permalink1
När man är mammaledig så har man ju fullt upp mest hela dagarna. Det ska städas, tvättas, matas, bytas blöja, leka osv osv hela dagarna. När jag väl lyckas få en liten lucka så har jag börjat rensa kläder. När jag hittar nånting som jag kan göra mig av med så lägger jag ut det på Tradera och vips så har jag tjänat en slant. Denna lilla hobbyn har blivit beroendeframkallande för mig. Jag vet inte hur mycket jag har lyckats skrapa ihop hittills. Jag vet bara att jag kan använda pengarna till att köpa nya skor, jackor och kläder till tjejerna och det är SÅ kul. Jag köper både nytt och begagnat till dem. Dock köper jag bara nytt när det är rea eller erbjudanden. Så ett hett tips är att rensa era garderober och släng ut kläderna på Tradera.  (null)
Dessa kläder har jag själv fyndat till Juni i storlek 74. Ser ju nästan nytt ut ju👌
#1 - - Anonym:

Vad heter du på tradera? Har du någon annons ute just nu på tradera? ☺️

Svar: Heter mxmaalin. Har ett par stycken bara, men lägger ut mer hela tiden 😊
Malin Löfgren

Till top