malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Nytt

Inredning Permalink0

Godmorgon! Igår bestämde jag mig för att inte städa, tvätta eller greja ett dugg här hemma. Känns som att jag annars gör det typ varenda dag. Jag och Andreas har haft lite ryck och gjort om lite i vardagsrummet och fixat den tomma väggen i Idas rum. Tänkte visa er nu. 

För några dagar sedan när Andreas var sjuk åkte jag och Ida in till Erikslund. Jag är inte van att vara själv med henne på shoppingcenter och mataffärer, vi brukar nästan alltid vara två. Tog en kundvagn på Ikea som hon kunde sitta i sen körde vi bara. Lyckades få med mig en hel del saker hem. 

Några dagar senare när Andreas hade blivit frisk så åkte vi in till Erikslund igen. Vi bestämde oss för att byta ut Vårat vitrinskåp mot ett Sideboard. Det låter som ett lätt jobb, men jäklar vad vi har kämpat. Först skulle vitrinskåpet tömmas och bäras ner i källaren (inte så smart när man är gravid kanske). Sen skulle vi lyckas hitta ett Sideboard som ska skruvas ihop osv. Såhär ser det iallafall ut! Det blev så mycket finare än innan, dock saknas det lådor och annan förvaring som det ska fyllas upp med. 

I Idas rum har vi satt upp en stor elefant, tavlor och väggstickers. Kan tycka att det fortfarande ser liiite tomt ut.. men det blev iallafall hundra gånger mysigare än innan. Vi har så stora väggytor i Idas rum, så det är svårt att veta vad man ska fylla ut dem med. Jag är iallafall nöjd och glad över resultaten😊

Till top