malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Godmorgon Fredag

Allmänt, Graviditet nr 2, min vardag Permalink0

Godmorgon! Jag är SÅ nöjd för att Ida sover så bra på nätterna just nu. Hon var ju förkyld för någon vecka sen och kunde knappt sova alls på nätterna. Efter det så har det hänt nånting, hon bara sover och sover. Oftast så är det jag som vaknar och måste kissa eller vända och vrida på mig. 

Jag har sån jäkla foglossning under denna graviditeten. När jag sitter på en stol kan jag knappt resa mig för det hugger så mycket i min svanskota. När jag ligger i sängen måste jag byta ställning hela tiden för det värker så i mina höfter. Det känns liksom som att mina höfter inte är "ordentligt fastskruvade" i kroppen, typ som att dem sitter löst. Så obehagligt iallafall! 

Igår så jobbade jag på förmiddagen en stund. På eftermiddagen bestämde vi oss för att åka till mall of scandinavia. Det blev dock ett ganska misslyckat besök.. Ida var otålig som sjutton för att hon inte hade sovit på hela dagen, vi shoppade iprincip ingenting, påvägen hem så blev vi fast i bilkö i nästan en timme. Ja ni hör ju själva..

Idag är det fredag och jag ska börja dagen med att städa innan Andreas ska åka till jobbet. Sen så blir det bara mys här hemma. Hoppas ni får en fin fredag! 

Till top