malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Tröttis + midsommar

Bilder Ida Permalink0

Hej på er! Nu var det några dagar sen jag skrev igen. Har varit ganska upptagen känns det som. Eller egentligen har nog allt varit som vanligt, men känns som att dagarna går i ett. 

Det jag har gjort är att jobba, har bytt till min gamla telefon då min vanliga är i tusen bitar, idag har jag mest förberett mig inför imorgon. Det är ju midsommar imorgon så jag har smörjt in mig med brun utan sol och lockat håret. Får se om det är nå lockar kvar imorgon när vi vaknar😬 Har även hunnit träffa Lisa och Noelle en sväng. Det var ett tag sen nu och Ida var inte ett dugg rädd för noelle. Tror hennes rädsla för andra barn har släppt massor. Nu är hon mest nyfiken. 

Nyfiken och trött kan man säga att Ida har varit i veckan. Hon vill så gärna släppa taget och gå, men det slutar oftast med att hon kastar sig i min famn. Idag kände jag även en tand i underkäken på henne. Den har ju dock inte spruckit igenom än. Det är säkert därför hon är extra trött.. Får se hur morgondagen blir. Vi ska vara i kyrkan klockan 11. Precis när Ida brukar sova lunch. Får skynda oss hem efteråt så hon hinner sova en sväng innan vi ska iväg igen. På eftermiddagen ska vi äta mat och sånt hos Andreas mormor och morfar. Jag är mest orolig för att Ida ska hitta farliga saker på golvet när vi är iväg😂 Hon ska ju äta ALLT hon hittar.  En nöt till exempel är ju livsfarligt  för en sån liten person. 

Nu ska jag lägga i lite blöjor i Idas skötväska. Vore ju tråkigt om man skulle råka missa det imorgon. Ha en fin midsommar allesammans !😊

Till top