malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Öronbarn

min vardag Permalink0

Japp, nu var det dags igen..Ida har öroninflammation på höger öra. Dock så trodde läkaren det skulle kunna läka av sig själva denna gången. Ingen antibiotika alltså. Vi får ge henne lite alvedon och mycket vätska. Man vill ju verkligen inte hålla på att ge antibiotika i "onödan", så det känns bra. Hade hon haft i båda öronen så ska man alltid äta medicin tydligen. 

Idag är det fredag och jag ska väcka Andreas så vi kan åka till Erikslund. Behöver lite smått och gott, typ ansiktssalva och långa toppar/tunikor. Alla kläder blir för korta när man är gravid och jag vill gärna ha längre kläder som jag kan ha gravidtights till. Tycker typ allt annat blir obehagligt..

Har förövrigt känt mig lite deppig på sistone. Drömmer konstiga och sjukt obehagliga drömmar om nätterna. Drömmen jag drömde här om natten tog alla pris, fy sjutton så äcklig och sjuk den var. Är säkert alla hormoner som spökar. Annars har jag typ bara jobbat och varit hemma med Ida som vanligt😊 Nu ska jag gå och väcka Andreas så vi kommer iväg innan det blir massa folk där. Hoppas ni får en fin Fredag! 

Till top