malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Hej!

min vardag Permalink0

Nu var det länge sen jag skrev igen.. Tiden bara flyger iväg och jag hänger inte riktigt med. Ska försöka sammanfatta vad vi har gjort i veckan lite snabbt😊 I måndags fick vi besök av en gammal kompis och hennes lilla tjej. Tänkte att tjejerna skulle få leka av sig. Ida är inte så van med andra barn men hon är VÄLDIGT nyfiken. Det är bra träning för henne inför framtiden. Det regnade ju hela dagen i måndags så resten av dagen var vi bara inne.

Igår promenerade jag och Ida till mamma och pappa så jag kunde jobba en stund. Promenaden dit var inte rolig.. Ida ville absolut inte ligga i vagnen och det började regna. Var helt blöt av svett och regn när vi kom fram..Då var det bara att skynda sig att jobba eftersom Ida var så trött. På hemvägen somnade hon iallafall så det var skönt. På kvällen åt Andreas och jag ananas och kollade på orange is the new black.

Idag ser det ut att bli fint väder så får se vad vi hittar på. Funderar på om vi ska äta lunch på westerqwarn eller nått. Det är bara att passa på när Andreas är hemma. Imorgon är det ÄNTLIGEN dags att få gå till frisören. Är säkert 8 månader jag var där sist.. Man ser knappt att jag är blond längre och mina toppar är som svinto. Det ska bli så skönt!😊 Nu ska jag vila en stund medans Ida får gröt. Ha en fin dag😊

Till top