malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Zara

Bebisshopping Permalink0

Hej på er! Gud vad trött jag är alltså.. Var ute med några kompisar igår då jag kände att jag behövde komma ut. Kanske inte jätte passande att gå gravid på "krogen", men det gick bra ändå. Man fick akta sig lite för människor som knuffades bara. Skönt att bara kunna ta bilen hem när man tröttnade också. 

Här om dagen fick jag hem lite kläder till Ida  från Zara. Måste ju börja handla på oss höst/vinter kläder nu. Köpte 5 st långärmade tröjor och tänker mig att jag ska köpa höstjacka, mjuka byxor, mössa, vantar, vinteroverall. Regnkläder och massor med långärmat har hon nu. Kanske behöver nå slags varma vattentäta skor också. Vem sa att det var billigt att skaffa barn?😊

Om några dagar ska vi åka till Ullared. Förhoppningsvis kan vi hitta lite bra vinterkläder där och åkpåsar😊 Tänkte även köpa leksaker och kanske lite julklappar. Lillbebis har så mycket kläder efter Ida. Det enda hon behöver är nån varmare mössa och ytterkläder. Nu ska jag gå och ta Ida så Andreas kan åka och jobba. Ha en fin dag!


Till top