malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Shopping och fix

Bebisshopping, Bilder Ida Permalink0

Hej på er! Ida sover typ den senaste lunchen någonsin.. kan bero på att hon vaknade klockan 9 imorse. Idag har jag bara varit och jobbat och passat på att duscha hos mamma och pappa. Andreas är ju borta så då blir vardagen upp och ner. 

Igår var jag mamma och Ida på Erikslund hela eftermiddagen. Jag skulle handla lite mat och annat smått och gott. Köpt ett par gravidshorts åt mig som jag ska ha när vi är på semester. Köpte även lite grejer till Idas rum som jag håller på att fixa ordning. Väntar på kuddar till myspölen och tavlor. Har satt upp lite stjärnor på väggen och ska hänga upp ett par Pom poms i taket. Visar er när det är helt färdigt. 

Sen så köpte jag en varsin tröja till Ida och Lillbebis i magen. Jag vill kalla bebisen för E, men tror inte Andreas riktigt är med mig på det namnet (än). Jag känner dock så mycket för det namnet för det passar så bra med Ida också. Nu tänkte jag visa vad jag köpte igår sen måste jag springa och städa lite. 

Idas nya tröja i storlek 92 som hon kan ha i höst,
Lite dekorationer och små söta matlådor.
Lillasysters tröja i storlek 56.
Till top