malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Helgen

Allmänt Permalink0

Ännu en helg har passerat och snart är sommaren slut. Nejdå, skojade bara..Men tiden går så läskigt fort bara. Nästa vecka får Andreas semester och vi vet ännu inte vad vi ska göra. Det lutar åt att hyra en stuga och gå på Kolmården. Kom gärna med bra semesterförslag om ni har några! Det ska passa en 1 åring och vi vill helst inte åka så långt. I augusti kommer vi förmodligen åka till Varberg och gå på Ullared osv. 

Helgen då. I fredags efter vi hade varit på ultraljud så gjorde jag mig iordning för att åka och fira en vän. Har ju knappt varit "ute" sedan Ida föddes. Med ute menar jag utanför dörren 😂 Nu vet jag ju att Andreas kan natta Ida så det var hur lugnt som helst. Det var iallafall roligt att träffa lite folk. Det var inte så lite folk heller, Tror det var närmare 35 personer där. Dem festade på och lekte lekar. Även fast jag är gravid och inte dricker så hade jag det kul. Dock åkte jag hem vid strax efter 21. Blev trött i ryggen och godispåsen och soffan lockade väldigt mycket hehe. 

Avskyr sånna där bilder när man står rätt upp och ner och andra ska fota. Men det är roligt att ha. Dessa tjejer har varit mina närmast vänner genom hela livet. Vi har känt varann sen vaggan  kan man säga.

I lördags jobbade Andreas och jag och Ida var bara hemma. Igår åkte vi in till Erikslund och handlade lite. Jag lämnade även in min trasiga telefon på lagning. Blev nästan osams med killen som skulle ta emot telefonen inne i trebutiken. Han var oproffsig och nästan dum rent utsagt. När vi kom hem igen lagade Andreas VÄRLDENS godaste hamburgare. En köttqvarn VAr en riktigt bra investering trots allt. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha de!

Till top