malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Träning

träning Permalink0

Hej på er! Skrev ju ett inlägg för ett tag sen om träning, att jag ville komma igång och börja träna. Nu helt plötsligt har jag en hel del att välja på😊 Körde ju cross förut, och i crossklubben anordnar dem gratis fysträning för alla. Min pappa hade hand om den träningen förut, så jag har varit med sen jag var ca 9 år. Nu har inte längre min pappa hand om det, men jag fick reda på att träningen hålls här i Strömsholm. Hur bra!? Det måste jag ju vara med på. Behöver inte ens ta bilen liksom. 

Sen skulle jag och Lisa kört tabata (tror jag det heter) i Torsdags, men då fick vi förhinder. Det är alltså typ individuell styrketräning fast i grupp. Gillar när man har en tränare som säger åt en vad man ska göra. Får se om vi kör på Tordag istället😊 Hade tänkt att försöka åka till badhuset och bada med Ida i veckan också. Det ska bli spännande! Men det känns också lite nervöst. Tänk om hon inte skulle gilla det? 

Sen har jag pratat med Sara om att testa på boxning och jag är sugen på att gymma. Jag vet att jag inte kommer hinna med allt, så tror jag tar fysträningen i första hand, då slipper jag ju ta bilen liksom. På Måndag jobbar Andreas när det är träning, så då får mamma vakta Ida en timme. Det blir nog bra. Känner mig taggad💪 Utöver detta ska jag försöka ta vagnpromenader så ofta jag bara kan.

Idas nya badbyxor. Satt som en smäck.
Till top