malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Fredag

Bilder Ida, Mammaledigheten, min vardag Permalink0

Hej på er! Måste snart gå och lägga mig verkligen. Är så himla trött nu.. och hungrig. Kylen och skafferiet ekar tomt. Vi ska åka och storhandla imorgon när Andreas slutar jobbet (han jobbar natt). Idag började vi dagen med att promenera med Lisa och Noelle till markan för att äta sen frukost. Måste säga att dem har blivit bättre där, helst på mackor. 

Efter det gick vi hem och hängde här. Vi försökte få bebisarna att sova, men det gick sådär. Dem är så gulliga med varandra! Rycker grejer ur varandras händer😂 Efter lunch så åkte Lisa hem och Andreas drog till jobbet. Ida sov en stund och jag passade på att vila. 

Mot kvällen så kom Andreas mormor förbi en sväng och hälsade på. När hon åkte så insåg jag hur hungrig jag var. Eftersom vi knappt har någon mat hemma så fick jag ringa min käre far som kom hit med sallad åt mig. Macka och sallad är alltså det enda jag har ätit idag. Imorgon ska vi handla och jag ska äta massor! 

Innan läggdags tog Ida ett bad. Det var ganska svårt att få henne att somna efter det, men tillslut gick det och här sitter jag. Nu måste jag också sova. Imorgon är det storhandling och äta ikapp som gäller. Godnatt! 

Ida och hennes kompis😍
En liten badanka❤️
Till top