malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Trött

Allmänt Permalink0

Hej på er! Ligger just nu i soffan medans Andreas nattar Ida. Jag är så trött idag! Storstädade i förmiddags och efter det försvann energin, Ändå blev eftermiddagen också fullspäckad. 

Efter att Ida hade sovit lunch åkte vi direkt in till stan och åt Pizza Hut. Efter maten träffade vi upp två kompisar på vallby fritidsmuseeum (tror jag det heter), där fikade vi och kollade på lite djur. Har kommit på att jag tycker att det är SÅ segt att gå och kolla på djur. Älskar verkligen djur så mycket, men har liksom ingen ro att stå och kolla på dem. Dock tycker både Ida och Andreas att det är kul, då får man "offra" sig😊

Påvägen hem från stan åkte vi förbi Willys och handlade lite grejer som vi behöver ha med oss till Varberg. Imorgon är det bara packning och ännu mer fix inför vår lilla semester som gäller. Hoppas på bra shopping på Ullared. Fyndade föresten ett par begagnade vinterskor till Ida igår. Har kommit på att jag gärna köper skor begagnat. Skor är sjukt dyrt och Idas fötter växer sjukt fort, alltså är det mycket smartare att handla begagnat. Kläder där emot köper jag helst nytt av någon anledning. 

Nu ska jag försöka vila lite till innan det är läggdags. Godnatt!

Till top