malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Riktig sjukstuga

Allmänt, min vardag Permalink0

Hej på er! Blev några dagars uppehåll här inne nu..Anledningen är att Ida blev sjuk i Söndags. 40 graders feber och superslemmig har hon varit. Hon är fortfarande inte frisk, och nu har jag också börjat blivit dålig. 

Som tur är har hon inte direkt feber under dagtid, men på nätterna blir hon kokhet. Dock så är hon SÅ slemmig och har svårt att äta. Var till barnmorskan idag så passade på att gå förbi Apoteket efteråt och köpa riktiga näsdroppar. Hittills har jag bara använt koksaltlösning på henne, men tycker inte att det hjälper..

Tänkte skriva om mitt besök hos barnmorskan lite senare. Vi har även köpt en ny vagn (dubbelvagn) som jag tänkte visa upp. På Lördag går jag in i vecka 27, så nu börjar det dra ihop sig litegrann iallafall😊 Dock är det fortfarande lång tid kvar. Nu ska jag passa på att vila medans Ida sover. Våra nätter är inte att leka med om jag säger så.

Till top