malinsgravidblogg.blogg.se

23 Ärig mamma som bor i Strömsholm.

Helgen

Bilder Ida, min vardag Permalink0

Hej pĂ„ er! Eller godmorgon😊 Ida vaknar 07:30 istĂ€llet för 08:00 nuförtiden. Dock sĂ„ somnar hon snabbare pĂ„ kvĂ€llarna istĂ€llet, sĂ„ jag klagar inte. I helgen har hon varit otroligt trött. Tror att det kan bero pĂ„ att hon har sovit sĂ„ dĂ„ligt nĂ€r tanden skulle spricka igenom. Nu tror jag iallafall att den Ă€r igenom helt, den kĂ€nns ju sylvass. 

Ja vad har vi gjort i helgen dĂ„? Det vet jag knappt sjĂ€lv. Vi har haft lite besök hĂ€r hemma, Sen har vi blivit bjudna pĂ„ mat av min mamma. IgĂ„r sĂ„ Ă„kte vi till Erikslund och köpte en rullgardin till Idas rum. Mer Ă€n sĂ„ har vi inte gjort. Snart ska vi Ă„ka pĂ„ lite semester. Det blir till vĂ€stkusten i 3-4 dagar. Vi ska börja med att gĂ„ pĂ„ Ullared, sen ska vi bo i en stuga i Varberg och bara ta det lungt. 

Har kommit pĂ„ att det krĂ€vs en hel del förberedelser nĂ€r man ska Ă„ka ivĂ€g med barn. Man vill ju verkligen inte glömma nappflaska, vĂ€lling, snuttis, nappar eller blöjor..Ja ni förstĂ„r ju sjĂ€lva. Nu ska vi till en stuga dĂ€r man mĂ„ste ta med sig egna lakan och sĂ„nt ocksĂ„. KĂ€nns som jag mĂ„ste ha god tid pĂ„ mig att packa om vi sĂ€ger sĂ„đŸ˜Š Idag Ă€r det iallafall MĂ„ndag och jag ska börja dagen med att Ă„ka och jobba lite. Önskar er en fin dag nu! 

Hade ingen annan bild att lĂ€gga ut Ă€n denna pĂ„ Ida och mig som liten. Dock var jag Ă€ldre och hade tĂ€nder i hela munnen. NĂ€r jag ser oss sĂ„hĂ€r sĂ„ tycker jag vi Ă€r lika. Dock fĂ„r jag oftast höra att hon Ă€r lik Andreas. Ska bli SÅ spĂ€nnande att fĂ„ se vem det Ă€r som gömmer sig i magen den hĂ€r gĂ„ngen❣

Till top