malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Mysdag

Bilder Ida Permalink0

Hej på er! Klockan börjar bli mycket och det är egentligen dags att sova. Tänkte bara dela med mig utav våran dag lite snabbt..Direkt imorse när Ida vaknade så åkte vi hem till mamma och pappa så jag kunde jobba lite. Andreas fick sovmorgon (han har det bra han). 

Jobbade en stund, sen åkte vi hem strax innan lunch för att Ida blev trött och ville sova. Hon är väldigt morgontrött och lite halvseg på förmiddagarna. På eftermiddagarna kan hon dock vara vaken i 7 timmar i sträck. När hon vaknade efter lunchen så åkte vi in till Erikslund. Tycker det är så skönt att gå där i veckorna mitt på dagen. Det är väldigt lungt och skönt där då. 

Köpte en solhatt och en kortärmad pyjamas till Ida. Vi har så himla varmt inne, så det är skönast att ha svala kläder på nätterna. Köpte en topp och nya träningstights till mig själv. Efter vi hade traskat runt där en stund åkte vi till Mc Donalds innan vi åkte hem. Måste säga att det var väldigt mysigt Att sitta i bilen och äta mat medans regnet smattrade på taket. Tror nästan att Ida också tyckte det. 

Imorgon har vi lovat varandra att vi ska barnsäkra hemmet lite mer. Vi ska sätta fast TVen så den inte kan vicka och lådorna ska vi sätta spärrar på så dem inte kan åka ut. Hon klänger verkligen på allt nuförtiden så man blir ju lite nervös. Nu måste jag verkligen försöka sova. Det gäller att passa på! Godnatt😴

Test av nya solhatten 😊
Till top