malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Helgen

min vardag Permalink0

Hej på er! Barnet sover så då får man passa på att skriva lite här. Nu är det Söndag och jag är så himla trööötttt. Tyckte att Ida sov ganska bra inatt så jag förstår inte hur jag kan vara så trött. Tror att det kan bero på att Ida kräver mer näring ifrån mig nu. Helammar ju fortfarande och hon börjar bli så stor så hon "äter upp mig". Har dock många kilon kvar att gå mer fortfarande, men tycker det märks att hon tar mer näring pga att jag blir så trött. Igår var vi iallafall hos min mamma och pappa för att Andreas jobbade. Ida var på toppenhumör och då kan man ju inte vara annat än glad. Träffade även min kompis Emma där. Vi gick en sväng med vagnen och pratade lite bara:) Jag och Ida gick hem igen vid klockan fem och när vi kom hem var det bara att göra kväller. Idag är Andreas ledig så vi är bara hemma och myser. Hans pappa (Idas farfar) var på besök för ett tag sedan. Nu sover Ida som sagt och Andreas bakar bullar. Jag tänkte åka till Hemköp och handla lite frukostgrejer om en stund. Roligare än såhär blir det nog inte. Ska ta en dusch ikväll, det kan ju vara ganska skönt. Haha, är så trött så jag vet knappt var jag ska ta vägen. Imorgon har vi tid hos BVC. Kan återkomma med hur det gick imorgon. Ska sluta skriva nu. Känner att det blev ett ganska rörigt inlägg. Puss

Till top