malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Kan tiden gå snabbare

Allmänt Permalink0
Ganska sorgligt egentligen att man vill att tiden ska gå snabbare, känns inte riktigt som man tar vara på livet då. Bokade rutin ultraljudet igår iallafall, blev inte förens i vecka 19..Eller första dagen på vecka 19. Är alltså en hel månad kvar! Hur ska jag klara av denna långa väntan? Dessutom så känner jag inte av graviditeten ett dugg just för tillfället. Det gör mig lite deppig..kissnödigheten har lugnat ner sig lite också. Är ju i vecka 14 och då ska livmodern tränga upp ur bäckenet. Så det kanske är så att livmodern helt enkelt inte ligger nere och trycker på blåsan lika mycket nu. Jag ska sluta vara så nojjig, allt kommer nog bli jätte bra! Idag så ska Andreas firas av halva familjen/släkten. Han fyller inte år förens imorgon, så då blir det att fira med den andra halvan. Det är bra med lite tidsfördriv:)Vi ska åka och träna ikväll också. Jag och Andreas försöker träna iallafall tre gånger i veckan nu. Eller ja, min träning är ju inte direkt jobbig. Tänkte skriva ett eget inlägg om hur jag tränar som nu som gravid. Kommer dock inte hinna göra det nu, för nu ska jag ner och jobba! Puss  

Till top