malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Över en månad sen

Bilder Ida, Bilder Juni, Mammaledigheten Permalink0

Ja.. tyvär så var det över en månad sen jag skrev sist. Dåligt och tråkigt tycker jag själv. Får skylla på att vi har kommit in i våra "vanliga" rutiner igen efter sommaren och semestern. Sjukt nog så känns det som det har varit höst LÄNGE nu. Nu ligger man ju till och med och fryser i soffan om kvällarna. Och med kylan så kommer förkylningarna. Ida har varit förkyld till och från sen hon började förskolan i augusti. Näsan ska tydligen alltid vara snorig när man är liten och går på förskolan. Förutom förkylningar så har det gått väldigt bra med förskolan😊 Juni då.. Hon har precis börjar krypa ordentligt. Tidigare krälade hon sig fram, men nu varierar hon sig mellan att kräla och krypa. Hon har även börjat ställa sig upp litegrann mot möbler. Tycker allt går FÖR fort med henne. Det går för fort med båda barnen just nu. Därför blir jag så sur på mig själv när jag är sämst på att uppdatera här. Tänk vad kul att kolla tillbaka på i framtiden. Ska bättra mig!

(null)
(null)

(null)

Till top