malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Det går undan

Bilder Ida, Bilder Juni Permalink0
Hej på er! Det blir verkligen inte många ord skrivna här, men det får vara så ett tag. Andreas börjar jobba mer och mer, och jag har långa dagar då jag är ensam med tjejerna. Det går bättre och bättre. Vi alla börjar vänja oss och vi har skapat nya rutiner. Ida har verkligen blivit så himla stor den senaste tiden. Det bokstavligen sprutar nya ord ur hennes mun varje dag. Hon börjar till och med säga kortare meningar nu och det går att föra en konversation med henne. Så roligt verkligen😊 Juni börjar också bli mer "med" nu. Hon upptäcker sina händer och vill gärna försöka känna på saker. Även fast man är helt slut efter en dag så känner jag mig lycklig. Har två friska tjejer som jag älskar över allt på denna jord. Vad mer kan man begära? Nu ska jag sova. Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera här i framtiden.  (null)

(null)

Till top