malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Semester

min vardag Permalink0

Hej på er! Anledningen att jag inte skrivit på ett tag är för vi har haft semester. Efter att Andreas kom hem från Norge har vi bara försökt hitta på saker. Vi har badat (andreas har badat och vi har kollat på). Sen har vi varit på en liten roadtrip till Kolmården. 

Ser ni hur fint vi bodde i Kolmården eller? Det var verkligen tur att alla hotellen var fulla så jag kunde ramla över detta guldkorn. Hit kommer vi verkligen åka igen om vi ska till Kolmården. 

Haha, tog typ inga bilder alls i själva djurparken tydligen..Blev en bild på Ida i bilen påvägen hem, helt slut var hon. Hon har varit så himla snäll och duktig på hela resan. Kan känna nu i efterhand att hon kanske var i minsta laget för att kunna uppskatta Kolmården, men ändå var hon SÅ nöjd hela tiden. Kommer definitivt bli ett besök där igen när hon är äldre. 

Imorgon är det Måndag och vardagen kommer bli som vanligt igen. Andreas börjar jobba, så jag och Ida får roa oss själva. Jag måste också försöka jobba lite mer nu. I Augusti åker vi iväg till västkusten, så semestern är inte över riktigt än. Har börja beställt lite höstkläder till Ida i större storlekar. Regnkläder och mer långärmat bland annat. Har aldrig beställt nånting från Zara tidigare så det ska bli spännande att få testa mer av deras kläder. Dem har väldigt bra priser på toppar måste jag säga. Nu ska jag gå och kolla film med Karln i huset. Ha en trevlig kväll!

Till top