malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Hej och hå

Bilder Ida, träning Permalink0

Godkväll! Ligger i sängen och ska sova om en liten stund. Jag är Nyduschad, nytränad och nöjd. Är helt slut, men på ett bra sätt. Först var jag och Ida ute och gick i ca 40 minuter idag. Hon ville inte sova, så hon fick sitta och kika runt. Sen när vi kom hem igen så var det bara att äta och göra sig redo för träning. 

Var alltså med på "fysträningen" idag och hej var jobbigt det var. Måste ändå säga att jag är lite förvånad över hur bra det gick. Okej, jag var helt slut efter 30 min och då började mina ben att vika sig, MEN det var ändå inte så illa som jag trodde att det skulle vara. Det var jobbigt , men ändå kul och skönt😊 

Nu ska jag sova. Lilla Ida ligger redan och sover så gott brevid mig. Hon sover väldigt lite på dagarna just nu. Då hoppas jag att hon sover bra inatt istället😊 Godnatt! 

Charmtrollet💕 Tänk att hon snart blir 9 månader.
Till top