malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Pappan

Allmänt Permalink0

Jaha då var helgen snart över då..Denna helg har enbart gått åt att fira min kära sambo och pappan till mitt barn. Han fyllde alltså 26 år igår, så då blev det lite kalas här hemma. Några ifrån hans familj/släkt kom hit och fikade, det var mysigt! Idag åkte vi en sväng till min mamma och pappa och åt middag. Även där blev andreas lite extra uppvaktad. Ida blir verkligen helt slut av att träffa människor hon kanske inte känner igen så bra. Hon blev lite blyg och ledsen nån gång bara, men annars har hon varit otroligt duktig! Hon är en riktigt nyfiken liten tjej, men kan bli osäker om hon hamnar i nån främlings knä. Har märkt att hon har mycket lättare att le/skratta åt kvinnor än vad hon har åt män. Hon verkar bli lite mer fundersam och osäker om en man/Karl/kille pratar eller håller i henne. Väldigt konstigt egentligen! Men sånt kan ju säkert ändras mycket med tiden. Jag är iallafall nöjd med helgen och jag hoppas att Andreas också är det. Vad har ni gjort i helgen?:)

Till top