malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Foglossning

Allmänt, graviditeten Permalink0
Godkväll på er! Idag har jag och min sambo sprungit runt på Erikslund shoppingcenter hela dagen. Kollade mest grejer till honom faktist, men tycker nästan det är lika kul ändå. Iallafall så har jag haft så konstiga känningar de senaste dagarna. Har haft ont mellan benen liksom? Typ som om nån har sparkat mig hårt där..Är detta normalt vid foglossning? Fick även låsningar i ena höften och skinkan, men det brukar jag få när jag promenerat en stund. Ville så gärna handla bebiskläder på Kappahl , men törs inte! Känns som att det är större risk att någonting skulle gå fel då. Man är nog lite skrockfull. Nu ska jag hoppa in i duschen. Gymmade en stund efter vi varit på Erikslund, så kan nog behövas en dusch. Ha en trevlig Lördag där ute!:)
Till top