malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Magsjuka och sol

Bilder Juni, min vardag Permalink0
Godkväll! Sist jag skrev berättade jag att Ida hade blivit förkyld ifrån förskolan, men att det ganska snabbt gick över. Trodde jag ja... Magsjukan kom som en brev på posten några dagar senare. Först drabbades Ida, sen jag och sist Andreas. Juni var den enda som klarade sig, förmodligen pga amningen (tack och lov). Herregud så dåligt vi alla har mått alltså, fyfan. Men nu äntligen är vi alla på banan igen. Och Vilket väder vi haft idag! Den största delen av dagen har spenderats utomhus. Vi har promenerat och grillat korv med några kompisar. Sån mysig dag vi har haft alltså! Imorgon ska Ida tillbaka till förskolan igen. Håller alla mina tummar och tår att det ska gå bra i veckan nu.  (null)

(null)

Till top