malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Tänder

Bilder Juni Permalink0
Hej på er! Semestern är verkligen slut nu. Ida har gått sin första vecka på förskolan och det har gått SÅ bra😄 Ante börjar jobba på måndag, så då blir det verkligen som vanligt igen.. Det har varit riktigt skönt att ha honom hemma! Vi har kunnat turas om att träna och laga mat och allt sånt där. Så himla lyxigt. Just nu är Ida och Ante iväg en sväng så jag ska passa på att städa. När dem kommer hem igen så ska vi göra oss iordning för att åka iväg på middag. Det jag tänkte skriva om är att juni redan har fått sina första 2 tänder. När hon blev 8 månader ploppade båda upp och snacka om att jag blev förvånad. Inte så konstigt att man blev det eftersom Ida fick sin första tand när hon var 14 månader!! Nu får man verkligen passa sig när man ammar kan jag tala om. ONT gör det när hon ibland sliter i bröstvårtan😂 Men ändå har jag inga direkta planer på att sluta amma..  (null)

(null)

(null)
Älskade Juni, så himla go!
Till top