malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Dålig vecka

Allmänt, Graviditet nr 2 Permalink0

Godmorgon! Idag är det Fredag så idag känns allt helt okej. Veckan som har passerat har varit lite av en katastrof. Ida har ju haft en förkylning och ögoninflammation ett längre tag nu. Tror som tur är att hon är ganska frisk nu😊 Bara lite hostig och snorig från och till. 

Men jag då..Helt plötsligt fick jag så fruktansvärt ont i ena örat så jag var tvungen att åka till vårdcentralen. Där konstaterade dem att jag hade öroninflammation i ena örat. Har alltså känts som knivar i ena örat på mig, men nu börjar det äntligen kännas lite bättre. På det så har jag haft halsont i över en vecka och nu vaknar jag varje morgon med ett varigt öga.. Suck alltså. 

För några nätter sen hade jag massor med förvärkar/sammandragningar så att jag påriktigt trodde att förlossningen skulle sätta igång. Det avtog efter några timmar och det kanske var lika bra nu när man inte är helt frisk. Har lite molande mensvärk till och från så vi får vell se vad som händer framöver. Imorgon går vi iallafall in i vecka 39 så nu är hon ju väldigt färdigbakad där inne😊 Idag ska vi åka och storhandla innan Andreas börjar jobbet. Mer än så blir det nog inte. Ha en fin Fredag! 

Till top