malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Härligt väder

Bilder Ida Permalink0

Hej på er! Ligger i sängen bredvid Ida och skulle kunna somna när som helst. Andreas jobbar så vi är själva hemma. Måste gå upp och marinera kött för imorgon får vi hem några kompisar på grillmiddag. Vi tänkte göra hasselbackspotatis och sallad sen så grillar vi kött sparris och halloumi. Vi får hoppas att det blir gott☺

Idag promenerade jag och Ida till hennes mormor och morfar. Hon sov i vagnen påvägen dit så det var skönt för då kunde jag gå och lyssna på en podd. När vi kom dit så passade jag på att jobba lite eftersom att mamma var ledig och kunde hålla koll på Ida. Efter att jag hade jobbat klart så passade jag på att duscha eftersom det är så krångligt att få tid till det när man är själv hemma med Ida. Lång mening ett blev där 😂 Efter duschen fick jag mat sen så var det dags att gå hem igen och börja göra kväller. Idag blev det bad och välling för Ida sen somnade hon väldigt snabbt. 

Igår va vi också ute mycket hos Andreas mormor och morfar. Vi fikade och lät Ida sitta och leka på en matta i gräset. Längtar så mycket tills Jag och Andreas kan flytta till ett eget hus. Det är nästan mest en trädgård man saknar. Iallafall när det är så fint väder ute. Nej, nu måste köttet marineras inför imorgon. Godnatt!☺

Till top