malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

1 års dagen

Bilder Ida Permalink0

Hej på er! Igår var det dags för Idas 1 års dag. Jag blev väldigt känslosam på morgonen när jag fick upp minnen på Facebook..Där såg man en helt nykläckt liten Ida ligga på mitt bröst efter förlossningen. Kändes så overkligt bara. 

Kalaset blev iallafall lyckat. Trots stressen jag hade innan. Vi blev ungefär 23 personer som trängdes i vårat vardagsrum. Vi fikade och Ida fick öppna en massa presenter. Herrejösses vad mycket fina presenter hon fick. Ett berg av leksaker och sommarkläder blev det. Nu tänkte jag bara bjuda på bilder ifrån gårdagen. Tänk.. nu har vi en liten ettåring här hemma❤️

Och så gick det såklart inte att ladda upp bilder 😔 Det får bli en bildbomb lite senare istället! 

Till top