malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Onsdag

Bilder Ida, min vardag Permalink0

Hej på er! Ida äter sin välling så då passar jag på att skriva. Idag har jag och Ida varit ute och gått hela dagen känns det som. Vi började dagen med att få skjuts till min mamma och pappa. Var tvungen att gå med Daffy (deras hund) eftersom min mormor är bortrest. Ida somnade som TUR var i vagnen på promenaden så det var skönt.

Efter promenaden gick vi in och åt lite lunch innan det var dags att gå hemåt. Påvägen hem stannade vi på markan och fikade med Filippa. Ida fick äta kaksmulor ifrån en sockerfri kaka. Det var mysigt med lite fika efter allt promenerande. Börjar verkligen känna mig tung och gravid nu, så då blir det lite jobbigare att gå långa sträckor. 

När vi kom hem ställde jag mig direkt och lagade middag. Idag blev det kyckling och ris. Nu är jag helt slut verkligen.. Hoppas Ida somnar tidigt ikväll så jag får vila. Snart kommer vi vara ensamma hemma i 10 dagar också.. Andreas ska åka iväg till Nordnorge med sin släkt. Var inte meningen att han skulle åka först, men nu blev det så ändå. 

Kommer bli kämpigt att hinna med allt själv här hemma. Förhoppningsvis får jag sällskap av nån kompis eller mamma vissa dagar. Vi får se om vi hinner med en liten resa till Kolmården när han kommer hem. Men det måste vi.. Jag måste också få komma iväg lite känner jag😊

Till top