malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Mer kläder

Bebisshopping Permalink0

Japp, idag blev det en tur till Erikslund. Andreas var ledig så då får man passa på. Passade också på att jobba lite iförmiddags. Iallafall så började vi med mat på Ikea där vi träffade 2 kompisar som  också skulle äta. Ida fick äta små pannkaksbitar. Bara 19 kr för barnpannkakor i Ikeas resturang, så bra! 

Efter maten skiljdes vi åt och jag gick och kollade på barnkläder. Blev en hel del på Lindex där jag hade lite rabatter och så köpte jag 6 st "basic" plagg. Man får var 3e basic på köpet, alltså betalade jag bara för 4 st av plaggen👌 Köpt lite smått och gott till både Ida och lillbebis i magen. Dock bara sånt som behövdes. Har en liten lista på telefonen som jag bockar av efter hand. Får se hur mycket vi hittar på Ullared. Hoppas på bra utbud av höst/vinterkläder. 

Matchande mössor från Newbie
Mjukiskläder till Ida i strl 92 och långärmade bodys i strl 62 till lillan
Älskade tröjan!
Så sköna mjukisar i 56 och 62. Dessa tillhörde "basicavdelningen", alltså blev dessa gratis
Här ser ni allt. Hela kalaset gick på ca 1000:-
Matchande pyjamaser
Till top