malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Hon går

Bilder Ida Permalink0

Hej på er! Nu är vi tillbaka till vardagen igen. Andreas jobbar och jag & Ida är hemma. Ida har ju börjat gå nu. I ca 2 veckor har hon stapplat fram några få steg, men idag började hon gå mycket lugnare och stabilare. Dock föredrar hon fortfarande krypandet, även fast hon kan gå riktigt bra. 

Har ingenaning om vad vi ska hitta på i veckan. Jag ska försöka jobba nån mer dag, det är vell typ det. Eller just sjutton! Kom på nu att jag ska till barnmorskan imorgon. Det var så länge sen nu..Ska bli skönt att få kolla blodvärde och blodtryck osv. Bebisen sparkar på för fullt inne i magen. Igår och idag har jag känt väldigt mycket mer än vad jag gjort tidigare. Det är så spännande! 

Nu tänkte jag bomba på med bilder på Ida. Gud vad jag älskar den där lilla tjejen alltså!!

Till top