malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Varberg Ullared

min vardag Permalink0

Hej på er! Ligger just nu och nattar Ida i stugan på västkusten. Eller egentligen så nattar hon sig själv, hon är verkligen SÅ trött så man behöver knappt göra nånting. 

Igår när vi kom hit så var vi vid havet och solade/badade i några timmar. Eftersom jag knappt har varit i solen denna sommar (känns det som) så brände jag mig i ansiktet. Ida var nöjd och belåten hela tiden eftersom hon har hela 4 personer som underhåller henne. 

Imorse när vi vaknade slängde vi i oss frukost och styrde bilen mot Ullared. Själva shoppingturen på Ullared blev mest jobbig. Ida var sjukt otålig och missnöjd stackarn..Hon fick ju inte vår uppmärksamhet och tillslut blev hon tokig för att hon var så trött och hungrig. Jag hade skrivit upp massor med barnkläder och annat på min lista men hittade knappt nånting..

Däremot handlade vi VÄLDIGT mycket leksaker. Handlade även åkpåse, sittdynor till vagnen, blöjor och annat smått och gott. En babyvakt köpte vi också, och söta burkar till barnrummet och en febertermometer. Handlade en hel del som jag kan försöka visa upp när vi kommer hem. Idas mormor köpte också mycket leksaker och böcker och sånt. 

Imorgon hoppas vi på fint väder så vi kan njuta av solen och havet igen. Nu ska jag passa på att vila och känna på bebisens rörelser inne i magen. Godnatt!😊

Till top