malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Köp begagnat

Bebisshopping Permalink0

Måste erkänna att jag är toksämst på att handla begagnat.. Jag vill verkligen bli bättre dock! Har iallafall lyckats fynda ett par riktigt bra och prisvärda saker på sistone. 

Först och främst dessa tjusiga kavat skor. Idas fötter är tydligen större än vad jag trott..Hon ligger precis mellan storlek 21 och storlek 22, så dessa köpte jag i storlek 22. Problemet är att hennes fötter är ganska smala och skor kan då lätt kännas för stora och "klumpiga" fastän dem inte är det. 

Nästa fynd hittade jag på en "bloppis" sida på instagram. Fick både tröjan och byxorna för ca 50-60kr!! Dem såg ju nästan nya ut också. Dessa är i storlek 56, alltså till lillasyster. Från och med nu ska jag hålla mer koll på Tradera och andra begagnat sidor.

Till top