malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Fotografering

Bilder Ida Permalink0

Godkväll på er! Jag och Andreas sitter just nu i soffan och har beställt hem en massa inredning till Idas rum. Hon har en helt tom vägg som ska fyllas och jag tycker det är så kul. Jag köpte även lite grejer på Erikslund idag som jag kan visa upp senare. 

Igår åkte jag och Lisa hem till min mamma och pappa för att pappa skulle fotografera tjejerna. Pappa är ingen fotograf eller så, han tycker bara det är väldigt roligt att fota. Ida däremot tycker absolut inte att det är roligt att stå framför kameran. Dock förstår jag henne..Pappa har dragit fram kameran ganska så många gånger under hennes första år. Noelle skötte sig hur bra som helst😊

Det blev iallafall någon bra bild på Ida. Dock spelar det inte så stor roll om dem inte är perfekta. Man kommer nog vara SÅ glad i framtiden över varje bild som har tagits. Ska försöka framkalla lite mer bilder också och sätta in i album. Nu måste jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Sov så gott!😊

Till top