malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Barnkläder

Bebisshopping Permalink0

Ja, barnkläder är hundra gånger roligare än kläder till mig just nu. Jag går runt och ser ut som en riktig luffare med tofflor och stora tröjor. Ibland har jag för små tröjor också och det är ännu värre😬

Vi handlar på oss inför hösten/vintern. Känns verkligen som jag bunkrar upp i stora storlekar. Shoppar dock bara när det är ebjudanden.. typ köp 3 betala för 2. Idas mormor handlar också en hel del kläder till oss. 

Älskar Idas nya höst/vinterjacka i storlek 92 från Newbie.Den är lite för stor nu, men förhoppningsvis växer hon i den liite till innan det blir kallt. Annars så funkar den ändå, helst med en tröja under😊

Strumpor till Ida och raggisar till lillbebis i magen. 

En varm Overall till bebis i storlek 62. Om hon blir ungefär lika stor som Ida så räknar jag med att hon kan använda overallen i slutet av Januari ungefär. 

En kofta, strumpor och mössa till Ida som mormor har köpt på Lindex😊 Bebisens overall var också från Lindex. 

Till top