malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Tar en paus

Graviditet nr 2 Permalink0
Hej!! Hoppas allt är bra med er. Jag mår sådär. Det är nu graviditetsvecka 40 och det är 6 dagar kvar tills jag är beräknad att föda. Jag hoppas dock att det händer typ NU. Jag är så fruktansvärt tung så jag knappt orkar stå upp ibland. Har fått nått konstigt lock i öronen som aldrig försvinner, jag hör alltså väldigt dåligt. På nätterna kan jag ha jobbiga förvärkar som gör att det är svårt att sova. Ja ni hör ju.. Listan kan säkert göras väldigt lång.  (null)

 Jag tänkte ta en paus från bloggandet nu tills graviditeten är över. Det har ju ändå inte blivit många ord skrivna här på sistone..Sen när förlossningen är över och man börjar känna sig levande igen så kommer jag tillbaka. Då kommer jag säkerligen ha MASSOR att skriva om. Just nu känns allt bara tungt och jobbigt. Så ja, vi hörs igen framöver och då hoppas jag verkligen att vi har en frisk liten lillasyster här hemma😊 Kram på er!
Till top