malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Förberedelser

Allmänt Permalink0

Godkväll på er! Bebisen har precis somnat och jag är också påväg att göra detsamma. Ska dock inte sova riktigt än..Jag och Andreas håller på att förbereder lite inför 1 års kalaset på lördag. Vi har varit och köpt drickor och lite blommor nu på eftermiddan. Sen håller vi på att rensa bort lite av våra jackor och skor. 

Tror det kommer mellan 20-25 personer så det kommer bli väldigt fullt i vår lägenhet. Vet egentligen inte ens hur alla ska få plats men det får lösa sig. Vi har tänkt att bjuda på tårta, bullar och kakor. Ingen mat alltså. Jag hoppas att Ida inte tycker det är allt för jobbigt med så mycket folk. Hon kan ju vara ganska blyg ibland. Kan tänka mig att vi får bära runt på henne mycket så hon inte lyckas riva ner en kaffemugg eller så. Som ni hör så blir jag ganska stressad av att fixa kalas. Jag vill ju verkligen att det ska  vara så rent och fint det bara går hemma. Känner att jag måste lugna ner mig lite.. Får försöka koppla av och fortsätta med städningen imorgon. Eller fortsätta och fortsätta.. vi har ju egentligen inte ens börjat 😂

Jaja nu ska jag försöka koppla av en stund. Godnatt på er! 😊

Till top