malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Vagn och skor

Allmänt Permalink0

Hej på er! Vi är nu mitt i "valborgsfirandet" som innebär att Ida precis har somnat och jag ska gå till soffan. Precis som alla andra kvällar med andra ord. De senaste dagarna har gått i ett. Andreas börjar snart jobba och jag börjar få lite smått panik över det. Tänk om vi båda kunde vara hemma och jobba lite då och då bara. Men det är inte så livet fungerar tyvär..

Idag har vi varit hos min pappa (och mamma) och fotat Ida. Man brukar ju fotografera sina barn när dem blir 1 år och det blir ju Ida om exakt sex dagar. Känns så overkligt att hon blir så stor. Tiden har verkligen gått fort samtidigt som det känns som att hon alltid har funnits hos oss. Det går inte riktigt att beskriva. För några dagar sen fick vi hem en ny vagn och ett par skor till Ida. Tanken är att vagnen ska få bo i bilen så vi snabbt kan ta ut den om man tex ska åka och handla. Skorna får hon ha mot hösten då dem var lite för stora nu.

Gick tydligen inte att lägga in någon bild på sakerna.. Min mobil är proppfull så den krånglar en hel del. Får prova imorgon igen. Nu ska jag gå till soffan och äta vindruvor. Ha en trevlig Valborg!😊

Till top