malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

10 saker om mig

Allmänt Permalink0

Tänkte göra en liten lista på 10 saker som är väldigt jag. Älskar att läsa sånna här listor själv!

1. Jag är en riktig vinnarskalle. Spelar ingen roll vilken sport eller vilket spel det handlar om..Jag vill vinna!

2. Jag har aldrig varit speciellt "intresserad" (om man nu kan säga så) av bebisar innan jag själv fick barn. Nu vill jag typ gråta och ta hand om varenda liten bebis jag ser.

3. Jag hatar skräckfilmer. Tar filmer alldeles för seriöst och kan må dåligt över en film hur länge som helst.

4. Jag vill ha ordning och reda runt omkring mig, annars blir jag stressad. Kan absolut inte ha kläder på golvet till exempel. Var sak har sin plats.

5. Jag har en hög smärtgräns. Har till exempel gått omkring med en trasig hand i en vecka utan smärtstillande. Och då menar jag verkligen TRASIG. Ett ben var krossat, flera ledband var av och hela handen var "ihoptryckt" så benen låg huller om buller.

6. Jag har alltid älskat djur otroligt mycket! Hundar och hästar är favoriterna. Började rida på ridskola när jag var ca 5 år gammal och höll på tills jag var ca 12år. Efter det har jag ridit nån gång ibland bara.

7. När jag slutade rida började jag köra Cross istället. Blev ganska duktig i slutet (tills jag förstörde hela min högerhand).

8. Jag är och har alltid varit en ensamvarg. Vet inte hur många gånger jag har valt att sitta ensam framför en film istället för att umgås med mina kompisar. Det kanske är därför man inte har så många bra vänner idag.

9. När jag väl umgås med kompisar så är jag dock absolut inte en blyg person. Tar gärna plats och "bjuder" på mig själv. Det tycker jag iallafall haha.

10. Jag har alltid varit otroligt nära mina föräldrar. Dem har alltid varit två av mina bästa vänner. Tror typ jag är mammas bästa kompis. Lite sorgligt kanske. Men ändå gulligt!

Till top