malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Förlåt

Allmänt, min vardag Permalink1
Hej på er! Måste be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, man hinner inte med så mycket mer än att vara mamma just nu. Trodde inte att det var någon som kikade in här längre, men jag kollade statistiken och insåg att jag hade fel. Hur är livet då? Underbart men jobbigt på samma gång skulle jag säga. Det är världens omställning i livet att få barn. Trodde jag var berädd på det, men förstod nog inte var som väntade. Idag är lilltjejen 18 dagar gammal och allt börjar kännas mycket bättre. Man har lärt sig så himla mycket på dessa dagar, mer än vad jag lärt mig det senaste året typ.. Jag har gått från att aldrig ha hållt i en bebis till att kunna byta blöja i sömnen. Nu måste jag byta blöja och klä på henne en pyjamas. Ville bara kika in och be om ursäkt att jag inte uppdaterar. Ska försöka bli duktigare att skriva om vad vi pysslar med i fortsättningen. Om någon är intresserad av att läsa det såklart?:) 

#1 - - Annie:

Jaa, det är jätteroligt att läsa hur det går när man följt dig hela graviditeten! :)

Svar: Var roligt!:) Ska försöka bli bättre på att skriva:)
Malin Löfgren

Till top