malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Första riktiga leendet

min vardag Permalink0
Tänkte att jag får skriva när det händer nånting utöver det vanliga, Sånt som är extra viktigt att komma ihåg liksom:) I Måndags log hon äntligen påriktigt för första gången. 4 veckor och 3 dagar gammal. Självklart var vi snabba fram med kameran för att få en bild (eller 100 bilder). 
Det är nog väldigt dålig kvalité på bilden pga att den kommer ifrån min sambos mobil. Vad har annars hänt? Hon har börjat använda storlek 62 på kläder. Kan tänka mig att denna storlek snart kommer vara för liten.. Hon kanske kan använda den i Max 4 veckor. Nästa steg är storlek 68. Jag som tyckte vi hade så mycket kläder i byrån. Det går snabbare än vad jag någonsin hade kunnat tro..Snart har vi inga kläder alls som passar. Nu sover lilltjejen, så jag tänkte försöka lägga över henne i babynestet så jag kanske kan gå och hänga lite tvätt. 
Till top