malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Glad

min vardag Permalink0
Heeej! Idag känner jag mig glad och lite pirrig. Var nämligen och kikade på lägenheten som vi eventuellt ska flytta till. Eller eventuellt, vi SKA flytta till den. Förhoppningsvis får vi komma in redan den första mars. Det bästa av allt är att den var mycket finare än förväntat. Ska bara prata med hyresvärden och se om det skulle vara okej att flytta in från och med den första mars. Weii vad spännande det ska bli!! Är dock massor som kommer kommer behöva köpas och fixas. Ny säng, matbord, gardiner, tavlor, mattor..Ja listan kan göras lång, men det ska bli så himla kul! Hoppas att vi hinner komma iordning innan bebis vill komma ut. Eller hoppas först och främst att bebis kommer ut frisk och hel.   Om det blir som jag hoppas så har alla mina önskningar slagit in. Längtar till allt så himla mycket nu:)
Till top