malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Mer höstkläder

Allmänt, Bebisshopping Permalink1

Halloj. Fy vad kallt det är ute alltså..Det är kallt inne också för den delen. Idag är det Lördag och jag & Ida är ensamma hemma pga att Andreas spelar golf. Igår fick jag hem lite kläder jag har beställt från Kappahl. Allt jag beställer är i storlek 74. Hon använder storlek 68 nu och det hoppas jag att hon kan göra tills hon är 5 månader. Dock har man ju ingenaning hur fort dem växer..Måste beställa nån slags vinteroverall också, men det tänkte jag vänta med tills det blir lite kallare ute. Ja vad ska vi göra idag då? Jag vet faktist inte..Blir nog en promenad med mamma kanske. Just nu sitter jag och smuttar på en blåbärssmoothie. Ida sover så gott i sin innevagn. Om hon kan sova utan vaggning nu så tänkte jag gå och hänga tvätt. Ni får ha en fin Lördag:)

Mina favvopyjamas ifrån Kappahl. Så smidigt med dragkedja!
Så otroligt gullig klänning!
Två mössor och en stickad tröja. Nu har Ida stickade tröjor så det räcker ett tag iallafall:)
En bild som Andreas syster tog igår. Älskar min lilla tjej mest!
#1 - - Mj:

Så fina kläder 😍 Vad har ni för innevagn?

Svar: Taack😍 det är en Britax B-agile tror jag den heter. Köpte en billig begagnad vagn bara för att ha inomhus.
Malin Löfgren

Till top