malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Höstkläder och mysfika

Allmänt, Bebisshopping Permalink0

Hallå! Igår skrev jag om ett inlägg ungefär 3 gånger innan jag gav upp..Blev nått knas på sidan så det gick inte att publicera det. Jag får göra ett nytt försök idag helt enkelt. Igår var jag om Ida hemma hos mamma och pappa (hennes mormor och morfar), där mös vi och fick god kantarelltoast. Andreas jobbade natt så då brukar jag och Ida vara där. Mamma skämde även bort Ida med lite nya kläder ifrån Newbie. Även jag har beställt lite nya bebiskläder, visar upp dem så fort jag får hem den. Tycker det är tråkigt att sommaren är över, dock är det roligt med alla nya höstkläder som butikerna får in. Idag har jag träffat Emma och Sanne. Vi tog en liten vagnpromenadem och fikade på markan. Måste säga att Ida är väldigt snäll när det gäller Mathandling och promenader. Tror hon gillar att ligga i vagnen helt enkelt. Nu sover hon, så jag ska nog passa på att vila lite. Puss

Till top