malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Valborg

Allmänt, min vardag Permalink0
Godkväll! Måste säga att denna Lördag har varit helt okej även fast det inte har kommit någon bebis än..Jag började dagen med att sitta i en brassestol och kolla på när Andreas tränade golf. Det låter kanske inte så roligt, men det var helt okej tack vare solen. Efter det åkte vi direkt till mamma och pappa och grillade. Vi blev kvar där i ett par timmar och tog det lungt. Efter det åkte vi till golfbanan IGEN för att Andreas skulle få leka av sig lite mer. Jag tycker det mesta är jobbigt och ansträngande, men samtidigt är det skönt att tänka på nånting annat än att föda barn. Nu på kvällen har vi bara legat i soffan och ätit glass/smoothies. Imorgon är det Söndag och det betyder städdag. Om ingenting sätter igång inatt eller imorgon så kan det nog bli en tripp till Ikea också. Någon som har tips på hur jag kan fördriva tiden? Snart har jag redan gått över tiden två dagar..
Till top