malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Måndags tankar

Allmänt Permalink0
Tycker tiden går sååååå långsamt. Just nu sitter jag här och har en del måsten men jag orkar inte ta tag i nånting. Har kanske 4 st samtal som jag borde ringa, men jag orkar inte:( Okej, jobbrelaterade saker måste jag ju självklart göra. Känner att jag skulle behöva någon slags kraft, vet redan nu att jag kommer få en kick i arslet om ultraljudet kommer gå bra sen. Då blir det mycket saker att ta tag i. Boende och bil ska fixas, alla viktiga bebissaker ska så småning om börja inhandlas, ja ni förstår ju. Just nu känns det bara som att jag inte orkar ta tag i nånting pga att jag bara vill veta hur lillen i magen mår. Tänk om man skulle få ett dåligt besked? Hur skulle man tackla det? Usch vill inte ens tänka så. Snart får vi veta iallafall, Ska bli otroligt skönt!
Till top